ادایِ عاشقی

....
ادایِ عاشقی

آقایـِ غریبـِ من؛
غیبتـِ تو....دلیلش...."غفلــــــتِ من" است!
دردت به جانِ من مولا....
داری تاوانِ غفلت هایــِ مرا پس میدهی"...."
....چطور طلب کنم تو را که دل خون کردم؟
و تو چطور بی منت برای این "عاشقِ سر بارت" دعا می کنی؟

اللهم عجل لولیک الفرج

مولا جان

شنبه, ۲۹ آذر ۱۳۹۳، ۱۲:۱۴ ب.ظ

مهدی جان!
آلودگی دلهایمان از حد هشدار فراتر رفته,
نفس هایمان به شماره افتاده,
سالهاست زندگیمان تعطیل رسمی است...
هوای باریدن نداری
مولا جان؟!؟ 


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">