ادایِ عاشقی

....
ادایِ عاشقی

آقایـِ غریبـِ من؛
غیبتـِ تو....دلیلش...."غفلــــــتِ من" است!
دردت به جانِ من مولا....
داری تاوانِ غفلت هایــِ مرا پس میدهی"...."
....چطور طلب کنم تو را که دل خون کردم؟
و تو چطور بی منت برای این "عاشقِ سر بارت" دعا می کنی؟

اللهم عجل لولیک الفرج

لایکِ امام الزمان یا....؟!

سه شنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۳، ۰۸:۵۷ ق.ظ

دنبال چه میگردی دختر....؟!


http://freeupload.in/uploads/871809400.image-b57061e2ac1b5ec63aa9737dd469eebdf83a6a6df93d05ee6fefc884f6adfb4e-V.jpg

✿)به تاراج رفت...تمام حجب و حیایِ تو

در زیر همین چادری که به آن افتخار می کنی!

✿)قابل قبول نیستی....برای کسیکه مُهر قبولیش کار ساز است!

✿)لایکِ امام زمان را میپسندی یا....؟؟!!

نمیدانم!

نظرات  (۱)

  • خرید ملک در ترکیه
  • خیلی خوب و عالی بود

    پاسخ:
    ممنون!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">