ادایِ عاشقی

....
ادایِ عاشقی

آقایـِ غریبـِ من؛
غیبتـِ تو....دلیلش...."غفلــــــتِ من" است!
دردت به جانِ من مولا....
داری تاوانِ غفلت هایــِ مرا پس میدهی"...."
....چطور طلب کنم تو را که دل خون کردم؟
و تو چطور بی منت برای این "عاشقِ سر بارت" دعا می کنی؟

اللهم عجل لولیک الفرج

واقعه یعنی؛

سه شنبه, ۲۵ آذر ۱۳۹۳، ۰۹:۰۳ ق.ظ

از ترس فقر،هر شب "واقعه" میخوانیم؛

یادمان میرود

"واقعه" یعنی فقر روزهای بی تو....

اللهم عجل لولیک الفرج

نظرات  (۳)

  • خرید ملک در ترکیه
  • خیلی خوب و عالی بود

    پاسخ:
    بازم ممنون!
    سلام به شما دوست عزیز سایت بسیار خوب وپرمحتوایی دارید انشاالله که روز به روز سایتتون بهتر بشه
    ماهم یک سایت تشکیل دادیم که از شما دوست عزیز به عنوان یک فعال سایبری دعوت می کنم به این سایت یه سر بزنی تا نواقص ومحاسنش رو به مابگید.
    منتظرت هستم اومدی نظر یادت نره.
    چه پست های قشنگی این جا نوشتید

    عاقبت بخیر باشید انشالله
    پاسخ:
    بادعاهای شما...ممنونم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">